måndag, oktober 14, 2013

En dag i morgon oxå

Första dagen på älgjakten lider mot dit slut. Inget för Grimm men en ko fick falla offer för jägarna idag.


Det är viktigt att sträcka ut efter en dag i skogen. 

Förskolan har varit stängd idag så jag och flickorna har varit hemma. Sessan har gått runt och väntat på att telefonen skulle ringa så hon fick åka till jaktstugan och fika.
Hon fick både fika på macka och grilla isterband med sin pappa, total lycka ❤️

Vi har haft besök av flickornas faster och kusin O, gåstolen gjorde premiär idag och den kom perfekt i tiden, hon fattade direkt hur hon skulle använda den.


Hon har även tillbringat stor del av förmiddagen i hoppgungan *som hon älskar den* 




Nu är det dags att lägga huvudet på kudden för i morgon är en ny dag. Ska till VC och träffa diabetessköterskan. En rutinkontroll jag tror inte att jag behöver vara orolig, hon kommer antagligen påpeka min vikt men jag jobbar ju på den.


Sov Gott

Kram Lina
❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar