måndag, augusti 10, 2015

Att ha varit på viltsafari

Igår söndag packade vi fikakorgen och körde till Eriksberg på viltsafari.





 
En fantastiskt miljö att vara i måste jag säag, jag blev helt förälskad i dessa stenväggar.


 
Mina tre stora hjärtan vad jag älskar er.



Vi såg visenter, vildsvin, dov- och kronhjort och mufflon. Vi besökte även utställningen och kollade in restaurangen. Superfint måste jag säga. Utsikten var oxå helt fantastisk. När vi körde in på området så fick bi låna en CD dör vi fick i formation runt hela rundan och det var jättetrevligt att gå en bakgrund till Eriksberg. 

När vi körde hem så träffade vi på en älgko vid vägkanten som först vände och skulle gå men när H lockade på henne så kom hon närmare bilen.



Kram Lina
❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar