onsdag, oktober 07, 2015

Förlust mot Trelleborg

Varit på match idag, det var verkligen inte igår men kände att jag behövde vara där nu när det var kvalmatch. Kallt och blåsigt vilket gjorde att det inte blev några bilder tyvärr men jag vägrade blotta mina stackars händer för den kalla blåsten som drog in över Linneryds IP. Trelleborg vann med 0-2, en inte så rättvis match tycker jag men så samtidigt så var inte våra killar bättre än såhär idag, de skapade inte några målchanser direkt. Jag tycker ändå att det var roligt att ha sett dem. Det spelar bort på lördag och då får vi hoppas att de är på tårna. Haha, jag är verkligen inte nån fotbollstokig 35 åring men det är ju ändå vår förening och då vill man ju att de ska vinna. Detta var inget proffsreferat från mig men en liten inblick fick ni kanske, eller inte.

Nu väntar simskolan och sen ska vi hem och mysa i soffan, fick veta att jag behöver köra en omväg hem för de lägger visst om vägen och det är INTE roligt, oljegruset som blästrar bilen både under och över. 

Nu ska jag in i badhuset och värma till fötterna.



Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar