söndag, juni 12, 2016

Funderingar på helgen

Det jag inte förstår är varför helgerna alltid går så fort, just nu har jag måndag hela tiden.
I fredags firade vi student och jag fick ha min mössa på mig, herregud det är 16 år sedan jag tog studenten.
 
Ja det var god mat och studenterskan såg nöjd ut när hon hade öppnat alla sina paket. Sen drog hon till Sweden Rock och fortsatte partandet där kan jag tänka mig.
 
I lördags körde vi till Halmstad för att träffa nyförvärvet i släkten, flickornas lilla kusin. Hon är så söt och så mysig, somnade hos mig heeela tiden.
Vi var där typ hela dagen och åt god mat och fikade och barnen lekte med varann sen körde vi hemåt igen, hämtade hunden hos farmor, han blir så bortskämd , han hade leget på altanen hela dagen och kikat ut över ägorna med huvudet vilandes på räcket.
 
Idag har H röjt ner syrenbuskaget och plockat fram jordkällaren. Det blev genast mycket luftigare och ljusare på tomten. Ja jag har putsat lite fönster och plockat lite, lagat mat och cyklat en sväng med flickorna.
 
Nu är det kväll och i morgon börjar en ny vecka med mycket att göra.
Sista veckan i skolan.
 
 
 
 
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar