fredag, februari 26, 2010

curlingfinal

ikväll kl 00,00 om jag orkar vara uppe eller om jag vaknar. Just nu diskar Skrållan, hon är lite bättre idag men inte bra och jag hoppas att hon blir bra till på måndag. Hampus kom hem och vännde idag bara, han lånade grannens traktor, det är liste snö som måste forslas bort och han har frontlastare på sin blå NH eller vad det nu är, så jag passar på att uppdatera och Skrållan hon diskar. I morgon kommer tjejerna de ska vi fira mig (kanske har jag redan nämt det) men jag är så så nyfiken på vad deta är de har hittat på, hoppas vi ska ut och dansa det vill jag. Ja vad det är blir så blir det kul. Undra om Ida och LInda bloggar nått nu? Vet att dem började men....
På lördags ska jag ha 30 års + 27 års kalas. Stina och Wille kommer hem och det ska bli så trevligt, vi ska bjuda på marinerat kött och potatisgratäng och vanlig enkel grönsallad.

Nu ska vi ta varsin macka och snart är det dags för trollet att bada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar