fredag, februari 26, 2010

takdropp och snorig näsa

Mer på väg mot vår kan det inte bli, jo förresten solen skiner oxå. Japp då ver det fredag och jar är hemma och vabbar med Cornelia dag nr 3. De skulle varit i pulkabacken idag men hon får vara hemma med mig stackarn. Vi tittar på film, lagar mat och myser. Hon har en förskräcklig hosta och jag vill inte att hon ska bli sämre, jag hörde barnläkaren på nyheterna igår och han sa att de får in ett barn om dygnet som har problem med luftvägran och andningsvårigheter och det vill inte jag ska hända min lilla sessa. Så hon får ta det lugnt med gamla mamma..nä jag är inte ens 30 än så så gammal e jag inte. På tal på det så kommer ju tjejerna i morgon, undrar vad de har planerat jag är sååå nyfiken. Åhh nu vill jag göra pappdockor och leka, synd bara att jag inte har nått garn hemma, ja det får ta och inköpas. Jag ska ju ändå till Panduuo för att köpa pärlor till Cornelia och hennes födelsedag. Japp hon fyller 2 år i april, ja jag vet att det är tid kvar men jag vill vara förberedd. Vi ska till Ina och JOhan nästa nästa helg och då ska vi gå på stan och mysa..och så ska vi sova över oxå....Nu ska vi laga potatismos och lax.


Puss och kram kära du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar