torsdag, december 02, 2010

Oj nu är det december

Jag vet inte riktigt vart november tog vägen. Den månaden brukar ju gå saaaakta men inte då, swoooschh sa det bara så var den över.
Måste bara säga Grattis till Saga som fyllde två år igår (Cornelia har en liten present till dig) Nu är det snart dags för lunch.
Jag skulle så gärna vilja köpa några hyacinter så jag tror att jag ska göra det dem säljs för 10 kr st på CGs så jag gör det, nu när jag har mossan inne så kan jag ju göra fint med den så blir det ännu lite mer julstämning.

åhhh nu är lunchen avslutad och jag sitter nu här med två bananaskids och en kopp kaffe, guuud vad det var längesen jag åt bananaskids...Hemlängtan har jag oxå, nä det blev inga hyacinter idag, jag väntar tills i morgon istället. Undra om mamma kommer på lördag, jag skull everkligen vilja ha hjälp med att baka.
På söndag ska vi titta på lilla C:s kusin som har avslutning på gympan, vilken tur att jag köpte boken då så kan han få den innan jul. Boken om Riddare :) är det jag köpt, det är lite fakta och mycket bilder, tänkte att han kanske kunde tycka det var roligt för det är mycket riddare nu i hans liv.

Jag har börjat med julkorten nu och ragga fram alla adresserna, fattar inte, jag gör detta varje år och varje år så måste jag göra om det, jag hittar inte dem från föregående år. Slavigt Carolina Slarvigt....

Jag önskar jag hade en bättre kamera, inte för att min kamera är dåligt för det är den verkligen inte jag är nöjd med den menj ag skulle vilja ha en systemkamera, för när jag var ute med huden igår kvälls å var det så vackert och jag kan som inte fånga det vackra med min lilla söta kamera, men det får bli sen när man har lite mer pnegar över eller så får jag helt enklet lära mig att använda Hampus för han har ju faktiskt en fin systemkamera :)

Dags att jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar