söndag, januari 16, 2011

Denna helgen

Denna helgen har verkligen gått fort. Slutade veckan med att jobba till 17,00 och det var helt ok, lagom att göra på jobbet och med trevliga arbetskamrater så är allt lätt. Lördagen var vi upp tidigt som vanligt eller ja vi blev väckta tidigt som vanligt kanske jag ska skriva. Sen var det snöskottning och Revy som väntade, Revyn var väldans bra och jag skrattade nästan hela tiden. Tack söta Stina för en ra idé, hoppas vi göt om det igen till nästa år.Ja o i dag har vi varit hos morfar och Q på kalas, ätit god mat och träffat trevliga männsikor. Nu sover Skrållan och mannen väntar på Solsidan och ja jag får väl klä på mig och gå ut med hunden.
Helgen har varit bra iallafall och nästa helg har vi inget planerat och det känns så skönt. Då ska jag bara ta det lugnt och gosa med min familj :)

Önskar en trevlig vecka 3

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar