onsdag, januari 26, 2011

Kyligare igen

Nu blir det kallt igen. Det gör inget så länge det inte snöar. Idag körde bussen bara förbi mig när jag skulle hem. Stod på hållplatsen med mina matkassar iklädd REFLEXVÄST och jag vet inte vad som hände men chauffören bara ryckte på axlarna och körde förbi. Vad gör man då, jo man tar sitt pick o pack och traskar ner mot centrum ihopp om att hinna ner innan den går från stationen men chi fick jag..den hade redan gått som tur var hann jag med bussen mot T-ryd och kunde byta men min älskade man fick ju sätta sig och C i bilen och köra till L-ryd igen. Tackar så mycket för detta. På lördag blir det IKEA trots nyheterna om Kamprads alla miljarder. Men men..jag gillar IKEA ändå. Nu ska jag sova det är en ny dag imorgon. Puss o kram
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

  1. en blind chaufför är ingen charmör, man undrar varför han bussen kör....

    // Bie

    SvaraRadera