onsdag, april 13, 2011

Onsdag

*snörvel* fattar inte vad detta är, ont i halsen och förskyld, jag som hade hopats på att få vara frisk nu i vår och över sommaren men icke, faan oxå. Vi som ska ha kalas på söndag, verkar inet som att syster kommer på lördag, nåja vi får väl träffas en annan dag...
Jobbar till 17,11 idag men är redan trött och hungrig. Ser dock framemot lunchen för då ska jag krypa ner i solariet i 20 min och vila mig :)äta lasange först bara. det är grått o tråkigt idag tyvärr och inte någon vidare värme heller, men det ska bli bättre vänder på fredag och då är jag ledig med lilla trollet, mormor o W kommer nog då en runda :)
Jag ska bjuda på falsk fläskfile med champinjoner på söndag tänkte jag och sen får det väl bli nån liten tårta av nått slag, kanske ska kolla vad som finns att inhandla till detta istället :) ja jag får nog göra det så jag avbokar solariet och går ner på CGs istället. Så får det blir:)

1 kommentar: