måndag, april 04, 2011

Vilken helg

Oj oj vilken härlig helg.
I fredags jobbade jag läänge och var inte hemma förrens sju nån gång men vi gjorde lite kyckling i pitabröd och drack ett glas vin jag och kärleken. I lördags morse var jag och hunden upp vid fyra, vi gick en liten sväng sen somnade han om på kontoret och jag bredde mackor och kokte kaffe till mig och Cissi sen kom hon vid lite över fem o så for vi mot Ullared och Gekås. Resan gick hur bra som helst och vi var där vid åtta och gick raka vägen in. Nä det var inte mycket folk där och vi kunde till och med fika utan att stå i långa köer. Ett minus var toaletterna de kunde ha städat av dem med jämna mellanrum men annars så var allt bra. Jag handlade till C och hennes kusiner och så lite plock till mig och lite till H. Vi var där hela dagen och körde hemmåt runt fem tiden.
Igår fixade H bilen med däckbyte och tvätt och sen drog vi hem till morfar och var med honom i lagården hela kvällen. Ja det blev ju till att tvätta kläderna och håret igen. Men guud sicka söta kalvar han har.
Nu är det dags för en ny arbetsvecka som även denn innehåller en lååång fredag.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar