onsdag, augusti 24, 2011

Dag 3

då kom magkatarren, har haft känningar i magen och nu kom den :) TYPISKT. Nåja får ner och köpa lite fil och lite knäckebröd o sånt där snällt till magen så den mår bra igen.

Dagen  började med koförsning, nä inte jättedelaktig kanske men jag var där när jag gått med hunden, trodde de hade hänt nått när vår bil stod inbackad på gräsmattan. Men det vara bara Mamma Mu som hade rymt igen.

Nu blev vi inbjudna på årensning, iof brukar det vara trevlig där men nä jag vet inte om jag känner för det. Vi ska till Kalmar Slottskyrka på dagen för att kolla när Annie och Jakob gifter sig. Men sen vill jag nog vara hemma tror jag, ja ja Hamppus för bestämma idag.

Idag blev det tagliatelle och köttfärssås till lunch, igår hade jag lasagne, vet inte vad det blir imorgon, kanske lax :)

Återkommer kanske lite senare.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar