måndag, augusti 29, 2011

Måndag igen

och sista veckan till fyra sen är det fem som gäller tisdagar och onsdagar. Nåja två dagar i veckan gör inget. Sitter o kollar friidrott som jag älskar. Skrållan sover i soffan och hunden han är någon annanstans. Snart dags att krypa ner under täcket. Saknar för tillfället tv i sovrummet nåja vi har tre tv apparater det räcker gott o väl.
Nu är det höst ute. Det är rått och kallt på kvällarna och snart kan man tända en brasa utan att svettas ihjäl. Köpte två knallgula kryss som jag har satt i mina röda trätunnor på framsidan. Det blev väldigt tjusigt. Nu saknar jag bara lite ljung och prydnadskål till baksidan och ljung till mina fina lådor på uthuset.

Ha en mysig måndagkväll.
Puss och kram
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar