torsdag, november 28, 2013

Att ha för få timmar

Jag behöver fler timmar på dygnet.
Typ 36 eller nått sånt.
 
Jag räcker inte till just nu, mina timmar försvinner ut i nått konstigt inte. Jag skulle behöva dem tillbaka, ja mina timmar alltså.
 
Idag har jag och L suttit i bilen igen, först upp med storasyster till förskolan och sen iväg med ett papper till kommunhuset i Växjö och därefter till mamma för att hjälpa henne bära det sista. Sen hämta storasyster och hem, gå  med hunden och ge han mat, ge barnen lite och äta och sen iväg med storasyster igen och jag och L fortsatte till Adflren och den hämta C och hem, lite mackor och ut med hunden igen. Sen har jag hunnit dammsuga och diska men nu sitter jag här med en sovande Sessa i soffan och en i famnen och får inget gjort. Mina mosshjärtan är fortfarande bara stomme till exempel. Nä jag ska inte vara bitter, det är ju fredag i morgon.

Gör ett nytt försök att lägga ner Liten i sin säng och storasyster i sin. 

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar