söndag, september 07, 2014

Nytt nytt nytt

Nyfärgade i håret, nä det blev verkligen inte sämre, det kunde det nästan inte bli, sämre alltså. Nu är jag mörk igen!! Lagom till kickoff med jobbet. Köpte mig en klänning idag.


Bilden är lånad från hm.com
En klänning helt i min smak. Jag kan ha den till pumps, kilklack och framförallt jag jag ha den till mina kängor!! Viktigt viktigt!!

Idag har han äntligen lämnat in. Mer är nio liv har han haft. Fattar inte hur han har orkat. 


Nu ekar det tomt där han har stått, men i morgon ersätter vi honom med den ny fräsch. 


Ska bli så underbart. Jag ska passa på att kolla kyl och frys oxå. 

Min stackars bollslinga har nu äntligen hittat hem (för denna gång) jag bar runt den och testade överallt. Men sen kom jag på...


AGAs, jag har en en stor rund vas, där ska den få bi. Så mu gör den det, den bor där i mitt fönster i tv-rummet och jag älskar den. 

Nu ska jag krama kudden riktigt hårt. I morgon är en ny dag.

Kram Lina

❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar