tisdag, oktober 28, 2014

Tacksam

Jo men man kan vara tacksam för mycket, just nu är jag det för att min stora Sessa äter igen och hon säger att hon tycker att det är gott.


Ser inte mycket ut för världen kanske hon hon har ätit en halv korv och två stora slevar potatismos med ketchup och det är jag tacksam för.

Jag är även tacksam över att min mamma ställer upp och har lilla Sessan i morgon när jag behöver jobba. Det liksom hänger över mig och jag kan inte vara hemma, "men det är ju bara ett jobb" tänker ni och ja det är " bara ett jobb" men det är mycket som inte böir gjort när jag inte är för och sen rycker jag ju att det är riktigt kul att gå till jobbet. 
Jag har fixat lite nu på förmiddagen när L sov och C var ute och lekte, men det ligger ungefär en 50 mejl och väntar på mig.

Nu har vi ätit middag och nu inväntar vi mormor eller mommu som L säger. Ikväll är det möte och sen lite jobb till.

Ha en bra dag.

Lina
❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar