torsdag, oktober 09, 2014

Väntar på frukost





På ett hotellrum i Jönköping, precis intill den stora arenan. Det är inte där jag tillbringat mina dagar, mina dagar här i Jönköping har jag tillbringat på den stora mässan Elmia. Elmia Garden mässan är i full gång. Här möts företag från olika delar av landet eller Norden skulle jag nog säga. Företag med olika inriktning men med samma intresse, nämligen Trädgård och odling. Här finns blommor, gödning, spaljéer, krukor, dammar och allt där emellan. 

Idag är sista dagen här och snart får jag åka hem till mina älsklingar, oj vad jag saknar dem, samtidigt tycker jag att det är roligt att vara iväg och vara med för jag lära mig otroligt mycket. Man lyssnar lite här och snappar upp lite där. Sen är det ett roligt gäng som är iväg och en otroligt företagsam man som står bakom denna planering. 


Väskan är packad och nu väntar jag på frukosten.

Kram Lina
❤️

1 kommentar:

  1. Så spännnande! Känns som en mässa som hade fallit mig väl i smaken.
    Kram till dig
    /Fru M

    SvaraRadera