fredag, november 14, 2014

Fredag, fredag... Nu undrar jag vad som hände med dagarna som ska vara innan fredag, ja som onsdag och torsdag till exempel.

Fredag som i fredagsfika, fredagsmys, fredagstrött och fredagsglam. Fick ett sms av en underbar vän Fröken E, en av de nästa man kan ha, vi träffas typ en gång om året, men det gör inget för det känns som om vi ändå träffas. Vi kan prata om allt ❤️


Ja fredagsglam ja, glitter och glamour hade jag som tema idag, det böir ku inte roligare än man gör det så idag piffade jag till mig lite med glitter. Det bar många kommentar på det. Här är jag på jobbet i alla fall. 

Imorgon drar girlsen till stora staden, växjöbuggen är i stan, det är 20 år sedan jag var där, kanske blir sugen igen.

Nu ska jag krama kudden.

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar