måndag, november 03, 2014

Hej

Igår var jag och min svägerska (en av dem) på äventyr. vi körde till Ullared och varuhuset Gekås, nä det är inte första gången vi är där men det är nog första gången vi är där och det inte är nått folk där, mitt i julhandeln. Vi kunde välja parkeringsplats helt fritt, ingen kö till kundvagnar och ingen kö in. Ingen kö vid maten och ingen kö vid toaletterna. Inga stopp på leksaksavdelningen, där det ALLTID är mycket folk, och ingen kö ut.
 
Herre min skapare så lugnt och skönt det var, och jag fick med mig allt hem, allt och lite till.
Bondgård till Lova och Lego Friends till Cornelia lite kläder och annat smått och gott. Det är så skönt att känna sig klar till 90 % med julklapparna. Nu kan jag ju om jag vill och känner för det komplettera om jag hittar något bra.
 
Tack för en trevlig söndag kära C
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar