söndag, december 14, 2014

Söndagkväll

Efter en hel veckas feber och sen lite maginfluense på det så hoppas jag verkligen att vi nu kan på börja en vecka UTAN sjukdomar. Att det liksom är klart nu för ett halvår framöver med feber, förkylningar och annat hemskt. Ja magsjukan är ju allra värst men det gick bra ändå.
 
Fast man känner ju efter några extra gånger men det verkar som om jag har klarat mig. peppar peppar och ta i trä och allt vad man nu ska göra.
 
 





 
Bjuder på lite juliga bilder från vårt hem. Min miniamaryllis blommar nog snart. Det ska bli så spännande att de hur den ser ut, jag har aldrig haft en sådan tidigare så det ska bli kul.
 
Är på väg upp för att lägga mig i sängen nu, det har inte blivit så mycket sömn för min del tyvärr men nu äntligen ska jag få lägga huvudet på kudden och sova till klockan ringer 05,15 i morgon. Det ska bli riktigt skönt att få stiga upp och göra sig i ordning och åka och jobba. Få lite annat att göra än att ta hand om sjuka barn. Jo men jag älskar dem över allt annat i hela världen men ni förstår säkert vad jag menar.
 
Sov Gott!
 
Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar