tisdag, februari 10, 2015

Jisses Amalia...


2 år, TVÅ ÅR......herre min skapare...


Jag hänger inte med, jag förstår inte vart tiden tar vägen, jag blir ku inte äldre, eller? Usch tror inte jag ska se mig i spegeln, bättre att vara o rutandes känner jag. Jo men just på den fronten. Enligt L så fick hon inte några paket, men jag har ju bildbevis... Haha...
Hon fick jättemånga fina paket. Örhänge av mormor och se, cykelhjälm av moster nr 1, hello Kitty av moster nr 2 med familj. En skrållandocka av farmor och farfar, värsta häftiga adidasdressen av faster/gudmor med familj och godis i massor och av farbror med familj fick hon gympakläder och armband. Bilder kommer.

Veckan är som vanligt fullproppad med saker och aktiviteter. Det har varit gympa och jägarskola igår, möte idag, simskola i morgon och Bästisarna på torsdag och på lördag är det dans.

Fick hem lite nya kläder idag. Jag måste få ordning på min träning. Jag BARA måste det!!! En jättesnygg kort kavaj/bolero i skinn från H&M och en blå klänning som är i sweatshirtmaterial. 

Inget annat nytt som hänt då? Nä det rullar liksom på, måndag, tisdag, onsdag ja ni förstår, dagarna blir veckor och veckor blir månader. Vi går mot ljusare tid. En tid med sol som värmer, fåglar som kvittrar, takdropp och snödroppar.

Om tre månader har jag varit på Nelson i ett år, önskar att jag får vara kvar! Om 6 månader får jag nog veta och tills dess, work work work.

Nu är det dags för lite vardagssysslor.

Ha en fin kväll

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar