onsdag, april 29, 2015

-3 kg och neråt

Bild 1 är tagen för 2 veckor sedan
Bild 2 för 4 dagar sedan
Bild 3 är tagen nu på morgonen
 
Då var  dag 7 här med C9 och jag mår jättebra, lite trött i bland men jag inbillar mig fortfarande att det är kaffebristen. Men jag sover gott på nätterna och vaknar utvilad och det är ju jättebra.
Jag har inte kunnat träna så mycket men jag har kört styrka från tips från en snäll muskelknutte.
 
Igår var jag på skjutbanan och sköt på älgen med 6,5 55 Browning -plastig men mjuk att skjuta med, passade min onda axel perfekt. Hur det gick? Njäää, för att vara första gången så gick det nog bra tror jag. Men det krävs mycket mer övning och min älskade make har lovat att han ska hjälpa mig i detta.
 
Idag ska jag på synundersökning i stan för att kolla synen så klart men också frö att hitta några snygga brillor att ha i solen. Men också för att köpa en födelsedagspresent till kusinen som fyller 6 år snart.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar