tisdag, april 21, 2015

Att skjuta duvor och fira födelsedag


Jo men då har jag testat att skjuta lerduvor oxå. Kul men tungt och svårt även om jag i tredje serien träffade 4 av 5. Detta resulterade i alla fall i en blå axel. En för stor bössa är anledningen till detta. Idag har jag träningsvärk i armarna men jag är fortfarande nöjd över att jag vågade. Jag har ju aldrig skjutit innan, eller jo men bara pistol.

Vi har i helgen firat vår fina fina sju åring oxå. Hon fyllde i fredags och fick en shoppingresa till Ullared och Gekås, så dit for hela famljen i lördags. En supermysig dag och alla var nöjda och glada. Hon köpte en jacka, lite klänningar, monsterhigh dockor, filmer och en Furby. Lillasyster ville oxå ha en Furby så ja vi har två talande "ugglor" att ta hand om. C fick en kanin av sin faster, en angorakanin, som är leveransklar om 4 veckor och till honom köpte hon lite tillbehör. Sele och koppel, borste och klosax. Tror att hon är en väldans nöjd sju åring.





Den lilla hönan undrade såklart vart hennes "ket" var. 

En helg full av tårtor och familjemys, precis som det ska vara när man fyller sju år.

Kram Lina
❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar