måndag, december 07, 2015

Första helgen i december

Ja nu är det lite julfint även hemma. Tog helgen till att fixa och dona och rensa på Cs rum och det blev så fint där, började lite på Ls rum också men det tar ju lite tid så där blev jag inte klarmen jag får ta lite varje kväll.



 
Granris i TV-rummet


 
Hämtade ett paket i går och då hittade jag dessa små sötingar där, hade glömt att jag beställt dem.
Hade även beställt två par byxor till mig själv men de var förstora och det är ju positivt i och för sig men lite arbetsamt när man måste skicka tillbaka och vänta på nya, jag trodde att min juloutfit var klar nu men så var det inte.
 


 
En av tomtarna som har fått komma fram ur gömmorna, jag har typ 8 tomtar att placera ut.
Ljushållaren har jag fått av min svärfar i julklapp för 3 år sedan tror jag och det är toppen. Jag älska den!

 
Ja och så jag och ljus, jag älskar tända ljus, stjärnan bakom kommer från In my House butiken finns i Karlskrona med de har webshop så det går bra att beställa där om man inte kan eller vill åka till Karlskrona. Hon har så  mycket fint i sin butik.
 
 
Ja då är vi halvvägs till jul, jag har tre julklappar kvar att köpa och det ska jag fixa i helgen tänkte jag.
Sen är jag klar och det är så jädrans skönt.
 
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar