tisdag, december 01, 2015

I spåren efter Gorm

I söndag så kom han då Gorm the Storm
och han gjorde det med besked också. Trodde att huset skulle lyfta. Var uppe flera gånger för att kollar så lille kaninens bur stod kvar och det gjorde den så tryggt, Men det var inte så många timmars sömn den natten kan jag säga och inte natten till idag heller.
 
Bilden är lånad från SMP 151201 och foto står Johan Nilsson /TT för.
 
Så här ser det typ ut hemma utmed hela vägen. När jag körde till jobbet i måndags så fick jag sick sacka mig fram på den stora vägen, vår "lilla" väg var bra upprensad och de som kört före med såg hade även flyttat träden men så var inte fallet på den stora vägen.
 
Det var ju varit några stormar nu och min kära make säger att denna stormen Gorm ligger mellan Per och Simone, och det säger han utan att ha inventerat, för det ska han köra hem och göra idag.
 
Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar