måndag, februari 15, 2016

Att ha helgen bakom sig.


Lördagens tårta till födelsedagsbarnen. Grädde och godis, vad kan gå fel? Nä inte mycket och för min del så kvittar det för jag gillar inte tårta med grädde. Det är en liten bit kvar av den. 



Mannen fick en kaffemaskin från Bosch, jättefin och i perfekt storlek. 



Lova fick många fina paket, både skor, onepices i leopardmönster, playmobil, bollslinga, kakfat och en skål med en simmande sjöjungfru och så dessa bygga-själv-klossar i papp. 

Trots att hon hade lite feber och var hes så höll hon i hela kvällen. Nu har vi dock varit hemma med 39-40 graders feber, men det är på bättringsvägen nu. Jag är inte helt frisk jag heller och jag erkänner att det varit skönt att sova på morgonen. Vinkade av min stora sessa klockan sju och sen hällde jag i mig lite kaffe och läste tidningen och efter det så kröp jag ner i sängen igen med den lilla feberfisen.

I lördags var set även en vecka sedan min älskade svärfar förlorade kampen mot cancern. Han var och är saknad. Nu har himlen en ängel till att ta hand om. Pappar har en vän till att prata med och tillsammans kan de titta ner på sina barnbarn och glädjas åt dem på håll. De är inte borta de har liksom bara gått lite i förväg. Så ser jag på det.

Nu lite Paddington och mys i soffan.

Kram Lina
❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar