onsdag, februari 17, 2016

Att vara hemma med liten

Då är vi inne på dag nummer tre av vab, febern sjunker som tur är men hon är så förkyld fortfarande. Vi har fått tid på VC idag 15:15 för hon hör illa på höger öra pga en vaxpropp. Nu ligger hon här bredvid mig i soffan och sover. Jaghar kokat mig lite honungsvatten med färsk ingefära och citron, dundergott och ett bra tips om man inte känner sig riktigt pigg.

vad gör man när man vabbar då? Ja man tar ju hand om sitt barn så klart men när barnet sover mer än halva tiden så får man ju sysselsätta sig genom att tvätta och städa. Har snart ingenting kvar att tvätta och det är ju skönt för när man sen går tillbaka till det normala igen med jobb så hinns inte tvätten med på samma sätt.

Tänkte ta det lite lugnt nu och kolla på Da Vinci Koden, en av mina favvis filmer vet inte varför men historia och religion har alltid fascinerat  mig.

Nu till citron-ingefära-houngsvattnet och Da Vinci Koden.

Trevlig onsdag mina vänner.

Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar