torsdag, september 15, 2016

Att rista in lite bläck

Igår var jag och tatuerade  mig.
En liten text som jag hittade efter att pappa lämnat oss som jag tycker om så mycket
 
"The minute you think of giving up,
Think of the reason why you held on so long"
 
 
 
Här har vi bestämt var den ska sitta, ville inte ha den på armen eftersom den ändå är ganska lång. Ett ord eller två är snyggt på armen tycker jag. Sen var det viktigt för mig att jag ska kunna se den. Så på vaden eller ja sidan på vaden blev det.

 
Så efter att han kört texten två gånger så var den klar.
Om det gör ont?
Första gången inte så farligt, vissa partier på benet när nerverna sitter lite ytligt som det gör ont men andra gången, Ja lite värre för då är det ju som ett öppet sår.
Är jag nöjd?
SUPERNÖJD!
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar