söndag, september 04, 2016

Familjedag med variation

Idag har vi verkligen haft en familjedag.
Vi och barnen har kört in ved åt farmor/mormor. En i källaren som "floade" och så två vuxna och så barnen att lasta vagnen och köra ner till huset och kasta in det.
 
När vi gjorde detta så klippte min man gräset och hans lillebror sprang med L som skulle köra fyrhjuling. Nu önskar hon sig en sådan i julklapp och den ska vara kul meddelade hon.
 
 
En väldans nöjd unge och kanske inte en alltför nöjd farbror.
 
Jag och mannen i mitt liv avslutade denna underbara söndag med en tur på motorcykeln och jag fick inviga mina nya fina MC-kläder. Vi körde fina vägar ner till Ronneby och så hem igen, en liten tur på 2 timmar. Vi har hemma lagom till barnens läggdags.
Hoppas att det blir fler fina dagar framöver så vi kan åka mer. En underbardag kväll tillsammans med han som jag älskar så. Även om vi inte pratade så mycket så fick jag ändå vara nära.
Älsk på det!
 
Nu är det dags att sova.
 
Kram Lina
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar