fredag, januari 05, 2018

Ännu ett år har passerat

Det låter ju inte så uppåt kanske. Men det är ju dagens sanning.
Om jag ska sammanfatta 2017 så är det året jag började träna kontinuerligt, slutade röka och gick upp 7 kg.
Jag ska fortsätta vara rökfri tänkte jag och jag ska fortsätta träna. 

2017 är året vi var på solsemester utomlands för första gången med flickorna. Tack farmor för att vi fick följa med.

2017 är året då flickorna får en ny kusin, en Vincent, och jag blir moster igen. Vi, jag och H blir gudföräldrar till sötnosen nu i januari.

2017 är året då det är 5 år sedan pappa valde att lämna oss. 

2017 året vi hyrde en stuga på älskade Öland och var där i tre dagar. Jag älskar Öland, verkligen älskar Öland. En plats jag kommer återkomma till hela livet. Vi har bestämt att vi ska hyra stuga i år igen. 

2017 året då jag missade Göteborgsvarvet. Min H var där och sprang ändå men eftersom vi skulle åka till Cypern dagarna efter så valde jag att stanna hemma och packa och tvätta och lämna bort alla djuren. 

2017 är året då H springer Lidingöloppet för första gången, han sa och säger fortfarande Aldrig Mer, men jag är inte 100% övertygad än, kanske att han kommer att springa det igen.

Ja det var väl 2017 i stort. Jag har säkert missat nått men det gör inget. Två nya tatueringar blev det oxå.

2018 är iallafall året som den lilla hönan blir 5 år och den stora blir 10, jag blir 38 och H 39. Vi närmar oss medelåldern, vilket inte skärmmer mig alls. Kanske att detta är året kan kan börja känna mig vuxen? Redan en ny tatuering har det blivit. Jag önskar oxå att jag kan fortsätta med dansen som jag älskar så. 

Önskar er alla ett riktigt gott nytt 2018.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar