torsdag, juli 05, 2018

oj oj oj det var verkligen längesedan

Hej.

Oj det var verkligen längesedan jag var här och skrev. Jaghar tänkt så många gånger men så har det inte blivit av, livet har liksom kommit före kan man säga.

Min nya favvisbutik på nätet BOOHOO köpte mig två klänningar här innan midsommar sååå nöjd är jag med dem och stl är normala skulle jag säga. Här är den ena den har jag på mig idag och jag har fått mycket beröm för den. Jag älskar den. Jag har stl 40 i min.

Det är snart dags för semster för oss, barnen ser verkligen frameot lite sommarlov och det unnar jag dem verkligen. Nu har L bara 1 år kvar på förskolan sen början även hon på skolan, tiden går verkligen jättefort. C börjar 4:an till hösten och det är nästan ännu mer skrämande.

I sommar har vi faktiskt lite planetar och det ska erkligen bli härligt, Stuga på Öland, mitt älskade älskade Öland, vi har börjat prata om att köpa stuga där men vi får se hur det blir det, vi är inte redo riktigt än men vi tittar lite och drömmer lite.
Sen ska vi till Skånes Djurpark och Astrid Lindgrens Värld, fast i omvänd ordning.

Vi ska även till syrran vid havet och hälsa på och äta god mat, för det är det alltid där!
Go mat och mycket mys....

Kram Lina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar