fredag, juli 06, 2018

Semesterfeeling

Hej fina,

Den har som inte duykt upp här hos mig än, även om det är sista dagen idag på typ 5 veckor som jag ska jobba, eller jag ska jobba lite då och då men jag ska inte sätta min fot här på jobbet på 5 veckor.

Måste bara visa er den fina fina underbart ljuvliga soffan som jag och min kärlek hämtade häromdagen.



En riktig Madickensoffa, denna och så en till liladan fast i grönt, ljust ljust nästan linblomsgrönt. Älskar dem och sen att de var si så fina skicka oxå, vi har bara blåst av dem och satt ut dem.
Den gröna står vi kösingången, där man kan sätta sig med sitt morgonkaffe och njuta av morgonsolen. Den vita står under plommonträdet och här kan man njuta av kvällssolen.

Så alltså sista arbetsdagen innan semesterdags.

Ska njuta som tusan..

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar