söndag, april 25, 2010

mamma - gå e sidan vägen, tänkt e bilen komme..

japp igår kväll när jag kom hem från Fias möhippa så gick vi först en sväng med Grimmse och sen ställde vi vagnen och parkerad hunden inne sen tog vi en sväng för oss själva jag och Cornelia, Vi har pratat mycket om hur man ska uppföra sig när man går på vägen och igår var det jag som fick mig en lektion:) Vi plockade vitisppor till farmor och farfar och sen gick vi mest och strosade runt i den ljuvliga vårkvällen. Hon hade sovit sen på dagen med pappa så klockan var nog närmare 20,30 när vi kom in. Men vi hade det mysigt. Sen somnade vi i vår stora säng och sen sov ja där till Hampus kom hem från svensexan. I veckan har vi inte gjort så mycket, Jag har ju jobbar fram till ondags och sen fick Cornelia maginfluensan och hennes pappa va väl inte så kry i magen han heller så i torsdag var vi hemma alla tre jag för vab och hampus för sjukdom och i fredags var det bara att vara hemma igen, sen var jag så dum så hon fick fullkornsvälling men den kom tyvärr upp igen så vi byttes vid i lördags. Idag har hon målat en tavla som vi har hängt upp i sovrummet. Jag vet inte om jag ska släppa iväg henne i morgon iom att hennes mage är så känslig, ska rådgöra med min man vad han säger.
Ha nu en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar