onsdag, april 07, 2010

utflykt på dagis idag

hoppas att de tar en massa bilder . Japp så är det. Cornelia och hennes dagis har utflykt idag så vi började morgonen med att göra ostmackor, packa ner yoggi, päronfestis och banan plus två chokladkakor. Blev jättesugen att gå på utflykt själv nu, mmmm prickigkorv mackor och varm choklad, grillad korv och en massa mys. Japp så får det bli nån helg här framöver. Nja kanske inte själv men jag hoppas att jag kan få med mig familjen och kanske till och med hunden kan få följa med i skogen. Måste ta tag i klänningsletandet nu, det är bara typ 5-6 veckor kvar till bröllopet och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig.
Idag och i morgn sllutar jag kl 16,00, känns helt overkligt men det ska bli skönt.
Nu är det dags att ta tag i jobbet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar