fredag, april 30, 2010

Valborg

Grattis på födelsedagen Kungen! Hoppas att Han får en trevlig födelsedag.
Hoppas att svärfar hissade flaggan idag, la den på trappen hemma för Hampus kom inte ihåg det idag, ja den som lever får se. Ikväll kommer det en massa trevliga människor hem till oss. det är jättelängsen jag träffade mina älskade vänner så det ska bli underbart härligt att träffa alla och bara prata prata prata. Ska göra en chokladkaka med päron i hoppas att den blir bra och god.
Det är lugnt idag på jobbet så jag tar mig friheten att blogag lite, känns som om nästan alla ha tagit helg. Cornelia ha kommit in i en ny fas i sitt liv nu det är bara Nej, vill inte, kan inte, ska inte....men det blir nog bättre med det oxå (hoppas jag) Någon med erfarenhet kanske kan ge mig lite tips. Det är aw med jobbet idag men det får man hänga med på en annan gång (hoppas att det blir en annan gång) Klart att det blir. Ja i morgon är det 1 maj, helt otroligt att hela april ha gått, vad har hänt i april då? Cornelia blev två, Fias möhippa, Valles födelsedag och ja en och en annan vabdag blev det. I morgon ska Hampus och Linus till Mantorp - nått med Fordklubben tror jag. Nä här nu är det dags att ta tag i det sista av jobbdagen. Önskar er alla en trevlig valborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar