onsdag, maj 05, 2010

Oscar 1 år (igår)

Grattis till dig lilltrollet...hoppas att du fick många bra och roliga presenter. Cornelia hade roligt iallafall (hon hjälpte till att riva och slita i allt papper)
Ja då var det onsdag och mitt i veckan, Igår var det som vinter igen, haglade men sen kom även åskan, lite märkligt men så kan det vara ibland. Vi var ju som sagt på kalas i går och firade lilleman som inte är så liten längre, Ett helt år sedan och det känns som om han kom igår. På fredag är detdags för frisören att göra sitt jobb (systeryster) men jag vet inte vad jag vill göra så jag hoppas att hon har många bra och roliga förslag för jag behöver verkligen göra nått kul med håret känner jag.
Tack för en trevlig kväll igår Cissi, vi måste absolut försöka träffas mer. Eller hur????
Dags att gå tillbaka från lunchen och ringa igen.

Hörs en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar