tisdag, maj 11, 2010

Vab och problem att hitta en klänning jag trivs i..

..attt det ska vara så svårt att hitta en kläning jag trivs i? Köpte en på Indiska igår den är verkligen jättefin men jag vet inte om det är jag, det ser inte ut som jag när jag har den på mig - men det är väl kanske för att jag inte brukar ha kläder med så mycket färg på kanske, men sen grämer det mig att jag inte köpte klänningen jag hittade på aima för 4 veckor sen - så dumt så dumt så dumt, jag får väl gå dit på måndag o sen om den finns kvar i min stl. och sen en svart sjal eller bolero till det och mina svarat skinnskor....faan att jag aldrig lär mig att jag ska köpa när jag trivs i nått och inte vänta, nu är ju klänningsäsongen snart över, inte att ha kläning på sig men ag menar att köpa för nu kommer ju höstkläderna, jag fick hem HMs höstkatalog i veckan och my god vilka härliga kläder :) Jaha idag är jag hemma och vabbar, Min lilla sokr är dunderförkyld men pigg så just nu diskar hon, ja jag vet det blir blött men hon tycker att det ör kul att dona i vatten och då får hon göra det. I morgon är det utbildning hela dagen och då måste jag vara där för det är i bokföring och det vill jag verkligen lära mig mer om. Sen är det lååångledigt, jag hoppas att H fortfarande vill åka till Kosta för jag kanske kan hitta en annan klänning där och sen lämna tillbaka den andra jag har köpt eller så hänger jag in den i garderoben som allat annat, eller nä när jag ändå har 10 dagars öppetköp så ska jag väl utnyttja det. Har lite jag måste ta tag i ikväll oxå så jag hoppas att H kommer hem som han brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar