tisdag, maj 25, 2010

Ormar

Igår eftermiddag höll H och hunden på att stiga på en kopparödla som låg och solade sig vid sidan av vägen - otäcka djur - Jag tror att jag har sett 3 eller 4 st överkörda kopparödlor hemma och säkert ett pra huggormar, fattar inte varför dem samlas hemma runt vårt. Katten blev huggormsbiten för 2 veckor sedan, man han klarade sig sig bra tack o lov, detsåg ut som om han hade tandvärk men det försvann på 4 dagar. Nu ska bara håret växa tillbaka för det klliade visst på honom så han rev ju sönder halva kinden. I morgon är det jobbaarkväll på dagis men jag vet inte om jag kan vara med, vet inte heller vad jag eller vi ska bidra med, känner mig helt oengagerad men aja jag får be H kolla listan idag och sen får jag se om det saknas något. Nu är det snart lunch och då väntar en tallrik fil och müsli, ja jag vet väldigt sexigt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar