fredag, maj 07, 2010

Fredag - äntligen...

..om man får säga så och det har jag bestämt att jag få så - fredag, äntligen...Idag väntar syster på salongen med sax och färg förhoppningsvis och själv har jag precis kommit från solariet och det var sååå varmt, det stackars solariet går för högtryck nu när det bara är två veckor kvar tiil resa 1 och nej, jag ska inte med jag ska på bröllop :) så jag vill ju vara lite fräsch när klänningen ska på om den passar annars vet jag inte vad jag ska göra, jag ska hämta den efter frissan ikväll och tänkt nu om den inte är lagom vad gör jag då? då får det nog bli ett panikinköp i nån av butikerna här i lilla stan.Skor har jag iallafall som passar och som jag vet att jag kan ha. det är bara resten av bekländande som fattas om nu inte klänningen passar som jag har köpt på nelly.com det finns ju lite att välja mellan där typ en så där 500 olika klänningar och de har bra priser allihop. Det är snart dags att börja titta på klänning nr 2, japp det är ju två bröllop i sommar och det ska blir så mysigt. Idag är jag väldigt väldigt ensam här i min lilla grupp det är bara jag en är sjuk en är hemam och vabbar två har gått hem och resterande två är på systemet och kvar blev jag men jag har ju iof bara två timmar kvar så det är lugnt och jag har ju att göra, som att blogga till exempel, nä jag jobbar faktiskt när jag är här men nu tog jag en liten 5 minutare.
Ha en trevlig helg om vi inte hörs eller syns mer.
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar