söndag, oktober 31, 2010

Underbara söndag.

Jag ösnkar att alla dagar kunde vara söndagar. Det är dagar då man kan göra vad som helst och ofta dagar då man inte har nått planerat. Idag tog vi vagnen jag och Cornelia och gick ut i skogen och plockade mossa och lite andra fynd, Pappa och Grimm mötte upp oss när vi skulle hem och det är ju allatid trevligt med sällsakp när man är ute på tur. Sen kom K & J idag och det är ju alltid lika trevligt så vi har pysslat med att göra kransar inför advent och jul och allt sånt som kommer nu, 5 kranasar belv det och en nalle, Jag ska fixa i morgon mina hjärta oxå som faster C har gjort stommen på.

Jag har fått exem överallt känns det som, jag gillar verkligen inte den årstid pga detta, annars så älskar jag hösten.

Ja nu är det bara jag och hunden som är vakna, eller nä han sover men han är iallafall nere med mig så jag slipper känna mig helt ensam. Jag bakar bröd och det är väl inte jättekul men jag gör man inte för sin man??

Ska ta och titta till dem nu för jag börjar verkligen bli supertrött nu.

Hoppas att du oxå har haft en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar