måndag, november 01, 2010

Dagens Ros

går till Fröken E!

Idag är det måndag med stora bokstäver. Übertrött och inte så många på jobbet idag, det är ju höstlov. Jag ska ner på lunchen och handla lite mat, min stackars man fick äta knäckebröd till frukost idag, för när jag skulle baka igår så misslyckades jag ganska så rejält så det blev två döbakade limpor, SKIT!

Men men det är ju en bra dag ändå, Jag vaknade bredvid min älskade Cornelia och det finns nog inget i hela vida världen som slår detta. Jag kunde aldrig föreställa mig att man kan älska någon så mycket. Ja det är helt otroligt.

Dagens Ris går till vår hund som har kissat inne nu flera gånger. Vissa av dessa gångerna har han gjort det i ren protest men att gå upp på övervåningen och pinka på Cornelias tält eller min gula fåtölj. Skyller på att han är könsmogen nu men fortsätter det så får han aldrig mer komma in. Ja jag vet att jag bara säger så men nu tycker jag så sen är det ju självklart att han får vara inne.

Dags för lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar