tisdag, november 02, 2010

11 dagar kvar...

sen dra vi mot Ullared jag och min man och min syster och hennes sambo. Det ska bli riktigt trevligt att få komam dit igen, men speciellt kul ska det bli att åka med dem man verkligen verkligen tycker om, ser det mest som en utflykt, Jag ska handla lite julklappar och kanske om jag hittar en ny jacka till mig själv. Men framförallt så är det julklappar jag ska handla eller vi ska jag säga eftersom H oxå förljer med. Hoppas att min andra syster och hennes gubbe oxå kan förlja med det skulle verkligen vara kul. Jag har bestämt mig för att inte köpa så många julklappar iår. Pojkarna får tre var och två av dem är redan köpta. Ska se om jag hittar nått bra dataspel till P och sen kanske ja bra fråga vet inte men jag kommer väl på nått, lite lego kanske, O ska iallafall få en bil så mycket vet jag och sen busungen Z ska jag köpa nått som blinkar och låter :) Varsin bok ska de få iallafall för det ger jag alltid och jag tycker själv att det är det så mysigt att läsa. Cornelia ska oxå få böcker i julklapp.
Nu är det dags för lite lunch.

Ha en bra tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar