måndag, november 29, 2010

hört på bussen

"jag måste verkligen vinna detta vadet, jag får inte vara ihop med någon denna veckan"
På tal om att vara ihop så har jag och Mr H hängt i hop i 13 år. Det är nästan halva mitt liv. Tycker ibland att vi inte gör nått tillsammans men när jag tänker efter så har vi varit mef om ganska mycket och vi har visst gjort mycket tillsammans. Två stora saker som vi varit mef om är ju vårt underbara bröllop och givetvis när Cornelia föddes. Jag ska verkligen inte klaga, däremot önskar jag att vi ska åka på utlandssemester ihop. Ja så är det med det. Tack underbare man för att du finns i mitt liv. Vad skulle jag göra utan dig.

Dags att ta tag i julkorten..när jag kommer hem. Ha en underbar måndagkväll..
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar