måndag, november 08, 2010

20101108 Måndag

och det är som vilken måndag som helst. Snorigt i näsan är det och ont i huvudet har jag men kan jag inte vara hemma sjuk mer nu jag var hemma två dagar i förra veckanoch det får räcka nu tycke jag. Jag blir täppt i näsan när jag kommer till jobbet så det är ju nått i luften här helt klart. Ja helgen var bra, i fredags vara pappa och qua hemma på kvällen och vi åt lite tacos och drack lite vin och i lördags hade vi besök av faster med familj och sedan Sofia och Markus och Thea. Det var jättetrevligt som vanligt och fullt ös på barnen :) det är ju skönt att de kan leka så bra ihop. På lördag drar vi mot Ullared jag och gubben och så Ina och Johan så klart :) Det är dags att inhandla julklapparna för 2010 hoppas att jag hittar det jag ska.

Pöss och Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar