fredag, november 19, 2010

Fredag fredag fredag

jag håller på med terapiarbete på jobbet idag. Jag har en så söt arbetskamrat. Jag fick ett linne av henne idag hon hade gett till RK annars sa hon och det är ett linne som jäag verkligen älskar, har lånat det av henne en gång och jag var så nöjd och idag kommer hon med det, måste ge henne nått för detta :)Jag hinner med att tillverka detta i helgen :)
Oj oj vad det snöar här idag det är vitt ute nu, trodde nog inte att det skulle bli kvar så men ack så fel jag hade, docm är det plusgrader ute så det är moddigt....I morgon är det kalas i granngården och det ska bli så trevligt, ska ringa henne ikväll o höra om hon behöver någon hjälp.
Ska försöka få i mordning på mina hjärtan oxå med ny mossa och lite så.

Önskar er alla en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar