torsdag, september 05, 2013

Mmmm mums

Ja, äntligen äter hon gröt.
Jag började lite försiktigt men det gick inte sen fick hon smaka min hemgjord äppelkräm som hon tyckte var jätteglad, vet att små barn inte ska äta nått med socker i, detta gjorde iallafall att hon började äta gröt så nu äter hon gröt med mosad frukt i!

Det är så skönt och jag hoppas nu att hon går upp mer i vikt så BVC blir nöjda nån gång, nä jag vet hon har aldrig varit missnöjd eller grinig men hon har inte följt deras statistik och då blir det ju fel.




Ja hon är nöjd och glad liten kicka.

Idag ska vill till fina Fru M och fika lite och kramas lite och bara prata och mysa. Jag ser verkligen fram emot detta. Ska ta en promenad med hunden innan jag hämtar C på förskolan. 
I morgon drar vi till Kosta och kika på lite höstsäden och kanske vinterkläder.

Ha en fin dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar