måndag, september 23, 2013

Idag känner jag livet i mig


Eller hur är det Madicken säger? Jag tror att det är så. Vilket underbart höstväder vi har idag.


Solen skiner och det är en massa söta små och stora bomullstussar på himlen.



Jag hänger med denna lilla goding idag. Vi är ute på promenad med hunden, som vi brukar när vi lämnat storasyster på dagis.




Det så så underbart att bara gå och gå och andas in denna underbara luft som är lite kall men ändå så där skön. Så där som en "riktig" höstluft ska vara. En sån dag när man längtar efter att grilla korv ute över öppen eld och dricka varm choklad.





Med sånna häringa godingar kan inget i livet gå fel, inte en dag som denna! 





Hur underbar är inte vår natur. Känner mig lyckligt lottad över att jag går bo mitt i, att jag kan öppna dörren och vara där. 
Nu till dagens andra sysslor, fixa lite lunch och sen får vi se. Ett besök på BVC ska vi hinna med oxå, håller tummarna om att de är nöjda med lilla skrot idag. Nu äter hon ju gröt och yoggi och frukt! 

Ha en underbar måndag.

Kram Lina
❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar