söndag, mars 02, 2014

Att ha fått de finaste presenterna

Oj oj vilka fina presenter jag har fått.


Detta fina armband fick jag av H och flickorna, det kommer från Carolina Gynning och heter Butterfly Messenger.


Denna underbara rung fick jag av mina älskade svärföräldrar, svägerska och svåger med familjer, en ganska stor ring dom kommer från Charlotte Bonde design. 

 
Denna helt fantastisk söta tupp hittade jag när jag var och handlade en dag och min älskade lilla mamma köpte den till mig, jag blev kär vid första ögonkastet. Han står redan i fönstret och väntar på vårsolen.


Och så denna tavla som min ena syster har målat, tyvärr gör inte bilden den rättvisa men den är såååå fin.

Av min minsta syster fick jag ett presentkort på Grand och för det ska det inhandlas en ny parfym. En perfekt present!!

Tack alla underbara människor för att mi finns i mitt liv.

Nu är det Vasaloppet!!!

Kram Lina
❤️

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar