tisdag, mars 04, 2014

Pyssla, pensla och tapetsera

Igår efter träningen drog jag vidare till fritidsgården och tillsammans med delar av Föräldraföreningen så piffade vi upp fritidsgården litegrann. En av tjejerna hade två lådor med tapetprover och tapetrullar. Jag älskar tapeter, man kan ju göra så mycket roligt med dem. 



Man kan ju förändra med lite tyg och några ramar oxå. Förutom att det blev ganska bea så ta det upp en hel del ljud så nu kan barnen spela musik, biljard  och dansa så mycket det vill och orkar.


Lite stickers på väggen gjorde susen i detta lilla mysrum.


Att piffa upp dörrar är inte heller så komplicerat med lite stickers


Hon är en hejare på tapeter den där LB måste jag säga.

Idag är en lugn dag, känner mig frusen och Liten sover så jag tar en kopp the och kryper upp i soffan en stund.

Kram Lina
❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar