torsdag, mars 20, 2014

Makeup ikväll

Skulle tagit bild men batteriet tog slut och jag var trött och ville tvätta mig. Men ikväll har jag varit hos Magdalena och lagt en makeup med färger jag egentligen inte skulle använda på mig själv, nämligen grönt och lilla (plommonlila) färgerna var dock väldigt fina ihop och jag blev faktiskt fin i dem. Jag fick lite tips om hur jag kan lägga typ ögonskugga och så för att det ska se snyggt ut och bra tips tar jag ju gärna emot. Hon säljer Mary Kay produkter och de produkterna är ju så jädrans bra så det är svårt att låta bli att beställa ju, ikväll blev det handsfree och skrubb plus ett mineral puder.  Bea och dryga produkter köper jag gärna.

I morgon ska jag iväg på ett litet äventyr, mer om det längre fram.

Det händer inte så mycket annars, livet flyter på och det är superskönt. Nu väntar ledig fredag, helg och måndag sen börjar inskolningen på förskolan, vilket betyder att vi går in i en ny period i livet, tillbaka till arbetet och allt vad det innebär. Ska bli spännande, roligt och ganska skönt.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar